loading...
وسوسه ای عاشقی
معین بازدید : 3 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

خرید اینترنتی قلم لکه گیر لباس

 


همیشه ممکن است برای هر کسی پیش اید که لباسی نو برتن دارد و برای رفتن به یک جلسه و یا مراسم مهم نیز عجله دارد اما بر اثر یک اتفاق لکه ای بروی لباسش ایجاد می شود که نه می توان در ان فرصت کم لباس را شست و نه می توان لباس را تعویض کرد.حال راه چاره چیست؟ ما امروز به شما محصولی با نام قلم لکه گیر لباس را معرفی می کنیم که بوسیله ان براحتی می توانید هر نوع لکه را نا پدید کرده و باخیال راحت به مراسم خود بروید بی انکه کسی متوجه چیزی شود.

 

 

 


قلم لکه گیر لباس جدیدترین و منحصر به فرد ترین محصولی ایت که در این زمینه وارد بازار شده است و برایش فرقی نمی کند که رنگ لباس و یا رنگ لکه شما چه باشد .با به کار گیری این قلم مخصوص هر نوع لکه ای را براحتی محو خواهید کرد.همین الان اگر تصمیم به خرید این محثول دارید می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی  سفارش خود را ثبت نموده و بعد از اینکه کالا را دریافت نمودید وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 


مهم نیست رنگ لباس شما و رنگ لکه و اندازه لکه چقدر است.کافیست تا ابتدا نوک قلم لکه گیر را کمی در درون لباس فرو کنید و سپس محل مربوطه  را با نوک قلم آغشته نمایید.بعد از اینکه این کار را انجام دادی کافیست تا پارچه ای مرطوب را بروی محل مورد نظر مالیده و دیگر کار تمام است و با خیال راحت می توانیدبه جلسه و یا مهمانی خود بروید.
این محصول با امکان خرید اینترنتی در فروشگاه سامان خرید برای همه هموطنان عزیز فراهم شده است و کافیست تا فقط سفارش خود را ثبت نموده و منتظر رسیدن بسته به ادرس مورد نظرتان باشید.

 

 

کلمات کلیدی:

خرید اینترنتی قلم لکه گیر لباس ,خرید پستی قلم لکه گیر لباس ,خرید قلم لکه گیر لباس

 

خرید اینترنتی بند کفش نئون نورانی

 



اگر دوست دارید تا به کفش های خود جلوه ای شیک و زیبا ببخشید و در هنگام راه رفتن همه به پاهای شما بنگرند پیشنهاد می کنیم تا از بند کفش نئون نورانی استفاده کرده و باعث شگفتی همه شوید.این محصول همانطور که از نام آن مشخص است  از جنس نئون بوده و دارای حالت های نورانی در شب می باشد.شما می توانید از این محصول در جشن ها و مهمانی ها استفاده کرده و تنوجه همه را به خود جلب نمایید.

 

 

 

 


همچنین اگر عادت دارید تا در شب ها قدم بزنید  توصیه می کنیم برای اینکه توسط خودروهای عبوری دیده شوید و خطر تصادف کمتر شود حتما از این بند کفش های نئونی استفاده نمایید.این محصول دارای قابلیت نوردهی به سه روش مختلف بوده و می تواند در حالت تمام روشن و چشمک زن یک حالته و چشمک زن دو حالته باشد.شما براحتی می توانید هر زمان که خواستید انرا بشویید .جنس به کار رفته در این بند کفش ضد آب بوده و از پلاستیک بسیار شفاف تشکیل شده است.

 

 

 

 


از این پس هنگام قدم زدن با وجود بند کفش نئون نورانی همه توجه ها به طرف شما خواهد بود و می توانید بسیار منحصر به فرد و جذاب تر از گذشته به نظر بیایید.این محصول را می توانید به عنوان یک هدیه به هسر و یا دوستان خود داده و موجب خوشحالی انها شوید.دقت نمایید به دلیل وجود استقبال فراوان از این بند کفش مشاهده شده است که برخی از فروشگاه ها اقدام به فروش کالاهی تقلبی نموده و متاسفانه اجناس با کیفیت کم را به شمتری می دهند.پس حتما هنگام خرید دقت نمایید تا یکی از بهترین کالاهای موجود را خرید نمایید.

 



کلمات کلیدی:

خرید پستی بند کفش نئون ,خرید اینترنتی بند کفش نورانی ,خرید بند کفش نورانی

 

خرید اینترنتی گیرنده دیجیتال تلویزیون

 



اگر شما هم دوست دارید از این پس با بالاترین کیفیت موجود از تمام شبکه های تصویری صدا و سیما  و شبکه های رادیویی که به صورت دیجتیال قابل پخش هستند استفاده نمایید باید حتما در منزل خود یک دستگاه گیرنده دیجیتال با کیفیت داشته باشید.در میان انواع دستکاه هایی که امروز ه در بازار فراوان شده اند ما سعی کرده ایم به مانند همیشه در فروشگاه معتبر سامان خرید یک دستگاه گیرنده دیجتال تلویزیون با کیفیت واقعا بالا و قابل توجه برای شمتریان خود در سایت قرار دهیم.

 

 

 


شما برای تهیه این محصول براحتی همین الان در هر کجای ایران عزیز که هستید کافیست تا فقط بروی دکمه خرید اینترنتی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه محصولتان به دستتان رسید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.این دستگاه شبیه دستگاه  رسیور ماهواره بوده و باعث می شود شما با همان تلویزیون معمولی بتوانید از این کل شبکه های موجود و فلبس صدا و سیما را به همراه شبکه های جدیدی که راه اندازی شده است را با همدیگر ان هم با کیفیت بالای دیجیتال دریافت نموده و از تصاویر دریافتی لذت ببرید.

 

 

 


تکنولوژی فعلی که از ان استفاده می کردیم امواج را به صورت آنالوگ دریافت می کرده است اما با پیشرفت تکنولوژی امروزه می توانند همان امواج را به صورت دیجیتال در سراسر کشور ارسال نمایند و کافیستدتا در مقصد نیز دستگاه مبدل دیجیتال  وجود داشته باشد تا توانایی جذب این امواج را داشته باشد به این دستگاه ست تاپ باکس یا همان گیرنده دیجیتال گفته می شود.
از این دستگاه مبدل می توانید به عنوان یک هدیه منحصر به فرد برای منزل خود  استفاده کرده و موجب شادمانی همسرتان شوید و از این پس با تنوع بالای شبکه های دریافتی وقتی برای بیکاری نخواهید داشت و هر لحظه هر شبکه ای که دوست داشتید را می توانید دریافت نمایید.از شبکه انیمیشن گرفته تا شبکه مستند و شبکه ورزش و...


 

کلمات کلیدی:

خرید اینترنتی گیرنده دیجیتال , خرید پستی گیرنده تلویزیون , خرید گیرنده دیجیتال

 

خرید سیم کارت ریدر

 

امروزه هر کسی تقریبا یک گوشی موبایل دارد و در ان شماره تلفن های مهم و ضروری خود به همراه پیامک های شخصی خود را نگه داری می کند.آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که اگر یک بک آپ از محتویات سیم کارت خود داشته باشید دیگر نگران از بین رفتن و یا سوختن سیم کارت خود نخواهید بود.مثلا اگر روزی سیم کارت خود را گم کنید و یا بر اثر اتفاقی سیم کارت شما بسوزد دیگر هیچ راهی برای دست یابی به اطلاعات خود نخواهید داشت.ما امروز محصولی منحصر به فرد را به شما معرفی خواهیم کرد تا دیگر نگران اتفاق هایی که گفتیم نباشید.

سیم کارت ریدر نام محصول ما می باشد .شما بوسیله این محصول می توانید به راحتی از تمام محتویات سیم کارت خود که شامل پیامک ها و شماره تلفن های ذخیره شده بروی ان است یک بک اپ گرفته و هر زمان که خواستید از ان استفاده نمایید.فروشگاه سامان خرید از میان سایر مارک های موجود در بازار یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات را برای شما در سایت قرار داده است و امکان خرید اینترنتی آنرا نیز فراهم کرده است.

 

 

 

شما همین الان می توانید اقدام به ثبت سفارش خود نمایید و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.از این پس با سیم کارت ریدر براحتی یک بک اپ تهیه کرده و در کامپیوتر خود نگه داری می کنید و هر زمان که به آن نیاز داشتید از ان استفاده می کنید.

 

 

 

 

شما بوسیله این دستگاه می توانید انواع مموری های مختلف را نیز بخوانید و همچنین اگر خواستید دفترچه تلفن خود را از سیم کارتی به سیم کارتی دیگر منتقل کنید با وجود این دستگاه براحتی و در کمتر از چند دقیقه این کار را انجام خواهید داد.
از دیگر قابلیت های جالب این دستگاه این است که با استفاده از آن می توانید شماره تلفن ها و اس ام اس های پاک شده خود را از سیم کارت بازیابی کنید. این دستگاه همراه با یک سی دی نرم افزاری ارائه می شود

 


 


مشخصات این محصول:

- قابلیت اجرای انواع سیم کارت ها و رم ها

- بی نهایت سبک

- قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات مشابه و سایر فروشگاه ها

- اتصال به کامپیوتر از طریق USB

- به همراه CD درایور

- بسیار کمیاب

- قابل حمل به عنوان جاسوئیچی

- قابل اجرا بر روی انواع ویندوز ها

 

 

کلمات کلیدی:


سیم کارت ریدر همه کارهسیم کارت ریدر +رم ریدر ,    خرید سیم کارت ریدر,    خرید پستی سیم کارت ریدر +رم ریدر ,
خرید اینترنتی سیم کارت ریدر

 

خرید ست مروارید عشق

 

 

اگر به دنبال خرید یک هدیه بسیار شیک و منحصر به فرد هستید و اگر دوست دارید تا طرف مقابلتان را بسیار شگفت زده نمایید باید از هدیه ای استفاده کنید که کمتر کسی استفاده کرده باشد و همچنین همه جا نتوان انرا یافت.ما امروز در فروشگاه سامان خرید برای شما محصولی منحصر به فرد با نام ست مروارید عشق را در نظر گرفته ایم.این محصول بی نظیر بسیار شیک و زیبا بوده و از ان می توانید جهت  دادن هدیه به همسر و یا مادرتان استفاده نمایید.

 

 

برای مناسبت های مختلف همچون ازدواج و تولد مروارید عشق می تواند به کمک شما بیاید و برای همیشه ان لحظه را در ذهن همسر و یا مادرتان ثبت کند.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید زیبایی و ظرافت به کار گرفته شده در این محصول باعث شده است تا با نگاه اول هر کسی عاشق ان شود.شگفت انگیز بودن ان در اینجاست که خودتان می توانید در جلوی چشم همسرتان صدف را باز کرده و مروارید عشق را از درون ان در بیاورید و در اویز مخصوص ان که برایتان ارسال می کنیم قرار داده انرا در گردن همسرتان قرار دهید.

 

 

 

 

 

 

 

لحظه ای رویایی در انتظار شما است و همین الان می توانید نسبت به خرید ست مروارید عشق اقدام نموده و در کمترین زمان ممکن کالای خود درب منزل تحویل بگیرید.ما سعی کرده ایم تا با قیمتی مناسب محصولی با کیفیت و در خور شما را برایتان اماده و در فروشگاه قرار دهیم.

مروارید ارسالی برای شما به صورت کاملا تصادفی ممکن در رنگ های مشکی-سفید-صورتی-آبی-سبز باشد و تا زمانیکه در صدف توسط شما باز نشود هیچ کس نمی داند که رنگ ان چه رنگی خواهد بود.همین الان خرید کنید و جه انرا درب منزل بعد از دریافت کالا به مامور پست بپردازید.

 

 

کلمات کلیدی:

خرید اینترنتی ست مروارید عشق , خرید پستی ست مروارید عشق ,مروارید عشق

 

خرید اینترنتی گردنبند love

 



اگر به دنبال خرید گردنبند بسیار شیک و خاص می باشدی و دوست داید تا محصولی متفاوت و منحصر به فرد را خرید نمایید ما از میان سایر گردنبند های موجود در بازار به شما پیشنهاد خرید گردنبند love را می دهیم.این گردنبند زیبا  همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید دارای طرح منحصر به فرد  و بسیار شیکی بوده که هر بیننده ای را به خود جلب می کند.کلمه انگلیسی love به معنای دوست داشتن که با رنگ بسیار شیک طلایی و نگین هایی تزیین شده و به همراه یک گردن اویز به شما خریداران محترم تقدیم می شود.
همین الان می توانید از فروشگاه سامان خرید اقدام به تهیه این گردنبند زیبا نموده و کافیست فقط دکمه خرید اینترنتی را کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه محصول را دریافت نمایید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.از این گردنبند زیبا می توانید به عنوان هدیه برای نامزد و یا همسر خود استفاده نمایید و موجب خوشحالی انها شوید.

 

 

 

 

گردنبند love


ما سعی کرده ایم تا در میان انواع گردنبند های موجود  یکی از شیک ترین و متفاوت ترین محصولات بازار را برای شما در نظر بگیریم.در این گردنبند زیبا دو نگین و یک مروارید به کار رفته و همانوط رکه در تصاویر هم مشاهده می کنید جلوه ای بسیار شیک و خاص را به ان بخشیده است.براحتی می توانید از این محصول برای مهمانی ها و مجالس مهم استفاده نمایید و با لباس های شیک و مجلسی خود آنرا ست کرده و توجه همگان را به خود جلب نمایید.
در گنار شیک بودن  از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است و گزینه ای مناسب برای هدیه جشن های تولد و دیگر مراسم می تواند باشد. همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفراش خود را در عرض چند دقیقه به ثبت برسانید.

 

 

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

خرید پستی گردنبند , خرید اینترنتی گردنبند , خرید گردنبند , خرید پستی گردنبند love , خرید اینترنتی گردنبند love

 

خرید لیزر پوینتر سبز

 

اگر دوست دارید تا با یکی از پر قدرت ترین و شگفت انگیز ترین لیزر های جهان روبرو شوید و خودتان شخصا یکی از انها را امتحان کنید به شما توصیه می کنیم تا با خرید لیزر پوینتر سبز رنگ همین الان  این  کار را انجام دهید.این محصول با برد بیش از 7 کیلومتر و نور سبز رنگ بسیار زیبایی که دارد می تواند شما را شگفت زده کرده و لحظات بسیار شاد و مفرحی را برایتان رقم بزند.جدا از بحث شادی و تفریح این لیزر پوینتر برای کاربردهای بسیار مفید دیگری نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

مثلا شما عزیزانی که علاقه مند به کوهنوردی هستید می توانید از این وسیله برای افراد گروه خود استفاده نمایید و بوسیله ان تایین مسیر نموده و راه را مشخص کنید.همچنین در کلاس های درس که دارای تابلوهای بزرگ هستند معلم و یا استاد می تواند توسط این  لیزر سبز رنگ قسمت هایی که می خواهد را از فاصله دور به شاگردان خود در تابلو نشان دهد.

 

 

 

 

 

این محصول دارای یک کیف مخصوص بوده که برای نگه داری و محافظت از ان استفاده می شود.همچنین برای کسانی که می خواهند صور فلکی را به شاگردان خود آموزش دهند این لیزر پوینتر بهترین وسیله برای این کار می باشد چرا که با برد طولانی و قدرتمندی که دارد می تواند قسمت هایی که شما در آسمان مد نظرتان هست را مشخص و به شاگردان نشان دهد.

همین الان می توانید این محصول با ارزش را از فروشگاه سامان خرید تهیه نمایید و به صورت خرید اینترنتی آنرا خرید نمایید. ما توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران امکان تحویل این کالا را در سراسر ایران فراهم کرده ایم و در هر کجای ایران عزیز که باشید می توانید در کمتر از چند روز انرا تهیه نمایید.

با خرید لیزر پوینتر سبز می توانید در کارهایی همچون کوهنوردی و طبیعت گردی و همچنین در کلاس های درسی و حتی در زمانی که می خواهید صور فلکلی و اجرام آسمانی را به شاگردان خود نشان دهید از ان استفاده نمایید. برد بالا و قدرتی که این لیزر دارد می تواند در کارهای مختلفی به کار شما بیاید. البته نا گفته نماند که برخی با سو استفاده از این محصول از آن در ورزشگاه ها برای حواس پرتی بازیکنان حریف استفاده کرده و با لیزر انداختن در چشمان بازیکنان حریف عملی غیر اخلاقی و ناجوانمردانه را مرتکب خواهند شد.

 

 

 

 

در زیر به کاربردهای این لیزر که برگرفته از سایت  است می پردازیم:

 


- از این دستگاه به طور وسیع در جلسات کاری ,هتلها , رستورانها و سالنهای

 

پذیرایی به عنوان نشانگر استفاده می نمایند.

 

- مخصوص راهپیمایی و کوهپیمایی ومسیریابی (به ویژه جهت درخواست امداد)
 

- نمایش محلهای دور دست تا برد چند کیلومتر بسته به نوع دستگاه (به ویژه

 

مشاهده ستارگان در شب)

با استفاده از این وسیله شما می توانید به کمک شکستهای زیبای نور

که در ر نگها و اشکال مختلف توسط لیزر تولید می کند مکانی زیبا 

 و سحر آمیز را برای خود واطرافیان محیا سازید.

 
 

 

 

مشخصات محصول :

- توان 100mW (میلی وات)

- بُرد 5km

- باطری: 2 عدد AAA (نیم قلمی)

 
کلمات کلیدی:

خرید لیزر پوینتر , خرید لیزر پوینتر سبز , خرید لیزر پوینتر سبز با برد 7 کیلومتر , لیزر پوینتر با برد بالا , خرید لیزر سبز رنگ , خرید لیزر با برد بالا , لیزر پوینتر

 

 

 

خرید اینترنتی هندزفری تغییر صدا

 

 

آیا دوست دارید تا برای اولین بار بتوانید براحتی صدای خود را از زن به مرد و از مرد به زن تغییر دهید طوریکه اگر پشت تلفن با دوستتان در حال مکالمه باشید چیزی متوجه نشود؟ آیا دوست دارید تا با این هندزفری تغییر صدا ساعت ها دوستان و نزدیکان خود را سر کار بگذارید و لحظاتی سرشار از خنده و شادی برای خود ایجاد کنید؟این هندزفری جادویی که به هندزفری تغییر صدا معروف است با قدرت عملکرد بالایی که دارد می تواند براحتی صدای شما را به صورت زیر و یا بم تغییر داده و به صدای زن و یا مرد تبدیل نماید.

 

 

 

 

خرید هندزفری تغییر صدا

همانطور که در عکس زیر هم مشاهده می کنید این هندزفری برای انواع سوکت های مختلف قابل استفاده بوده و شما با هر نوع مدل گوشی که باشید می توانید از این محصول استفاده نمایید.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیزان امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده ایم و همین الان براحتی می توانید با توجه به مدل گوشی خود محصول مورد نظر خود را نیز انتخاب نمایید و بعد از دریافت ان وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

با این محصول می توانید به محض صحبت کردن شاهد تغییر صدای خود باشید و به همین خاطر اگر د رهنگام مکالمه تلفنی از آن استفاده نمایید به هیچ وجه کسی متوجه نخواهد شد که صدای واقعی پشت این صدای فعلی مال چه کسی است و براحتی می توانید دوستان خود را سر کار بگذارید و لحظات شاد و خند اوری را ایجاد کنید.

 

 

 

 

در زیر توضیح داده ایم که این محصول به درد چه مدل گوشی هایی می خورد:


 

 سوکت گوشی نوکیا مدل فیش درشت: (مثل گوشی های n95 (8gb) - n82 - n76 - n81 - n85 - n96 - n78 - 5310 - 5610- 1280- n85 - 5800 - e75 - 2700-انواع مدلهای سامسونگ و ال جی جدید و htc و glx  و مدلهای دیگر که فیش هندزفری گوشی 3.5 میلیمتری و مثل این مدل ها می باشد)

 

سوکت گوشی نوکیا مدل سوکتی: ( مثل گوشی های : n70 - n72 - n73 - 7610 - 6101 - 3250 - 6630 - 6230 - 6680 - 3230 - 6020 - و مدل های دیگر که فیش هندزفری گوشی ، مثل این مدل ها می باشد.)

 

سوکت گوشی های سونی اریکسون:

مثل گوشی w700-k750 سری های k-w-z و ... سونی اریکسون همانند تصویر سوکت

 

 

کلمات کلیدی:

خرید هندزفری , خرید اینترنتی هندزفری , خرید پستی هندزفری, خرید پستی هندزفری تغییر صدا

 

 

 

خرید آموزش مکالمه زبان چینی

 

 

یکی از بهترین روش هایی که می توانید برای یادگیری زبان چینی به کار ببرید قطعا استفاده از روش پیمزلر است. شما با استفاده از این متد معروف و ماربردی براحتی می توانید بر سخت ترین زبان دنیا غلبه کنید و در مدتی کوتاه تسلط لازم و کافی را بروی این زبان بدست آورید.مجموعه فوق دارای 35 فایل صوتی اموزش بوده و به همراه ان یک کتاب واژه نامه الکترونیکی چینی به انگلیسی نیز برایتان ارسال می گردد که می تواند در زمینه اموزش شما بسیار موثر باشد.

 

 

 

 

ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان چند مجموعه بی نظیر در نظر گرفته ایم که براحتی می توانید هر کدام را که خواستید به صورت خرید اینترنتی سفارش دهید.در روش پیمزلر که در این مجموعه استفاده شده با وجود تکرار های هوشمند  که در حین اموزش انجام می دهد به زبان اموز فرصت تکرار مواردی که یاد گرفته را می دهد و همین امر باعث می شود تا قدرت یادگیری  چندین برابر شود.

زبان چینی جز خانواده زبان های تبتی بوده و در واقع زبان مادری حدود یک پنجم مردم جهان است.در زیر نیز توضیحاتی برگرفته از سایت سی دی پرشین برایتان درباره این مجموعه آموزشی در نظر گرفته ایم

 

 

 

 

 


زبان چینی یا دقیقتر: زبان‌های چینی بخشی از خانواده زبان‌های سینی-تبتی را تشکیل می‌دهند.زبان مادری حدود یک پنجم مردم جهان یکی از انواع زبان چینی است.

این زبان در خود زبان چینی و سرزمین چین به نامهای جُونگ ون (中文، Zhōngwén)که برای نامیدن زبان نوشتاری بکار می‌رود، خن یو (汉语/漢語، Hànyǔ)و خوَیو (华语/華語، Huáyǔ) نامیده می‌شود. زبان اصلی و عمده و رسمی در سرزمین چین، چینی ماندارین یا پوتونگ خوا می‌باشد.


دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 147