loading...
وسوسه ای عاشقی
معین بازدید : 2 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

خرید اینترنتی عینک خلبانی

 

خرید اینترنتی عینک خلبانی - همیشه خلبان ها از عینک های افتابی مخصوصی استفاده می کنند که بسیار شیک و خوش فرم می باشند و از این رو این عینک ها به عینک خلبانی مشهور شده اند.ما امروز در فروشگاه البرز خرید برای علاقه مندان به عینک های آفتابی یکی از همین عینک ها را در نظر گرفته ایم که دارای شیشه های آبی رنگ بسیار خوش فرم می باشد.این عینک در سراسر جهان از طرفداران بسیار بالایی برخوردار بوده و مدل برگزیده بسیاریس از چهره های معروف عرصه هالیوود می باشد.

در طراحی بدنه این عینک خلبانی نهایت دقت و ظرافت به کار رفته است و شاید یکی از علت های پر فروش بودن ان همین خوش فرم بودن و شیک بودن ان است.در کنار طراحی دقیق و بدون نقص ان برای محافظت کامل از چشمان شما دارای استاندارد های لازم جهانی نیز بوده و به هیچ وجه  اشعه های مضر آفتاب را از خود عبور نمی دهد.

 

 

خرید اینترنتی عینک خلبانی

 

کمپانی ری بن ااعلام کرده که عینک خلبانی فوق یکی از پر فروش ترین محصولات امسال این کمپانی بوده و همین امر معولم می کند که از لحاظ کیفیت و شیک بودن  در سطح بسیار بالایی قرار دارد.همین الان شما عزیزان می توانید برای خرید عینک آفتابی خلبانی خود اقدام نموده و جهت ثبت سفارش دکمه خرید پستی را کلیک نمایید و بعد از ثبت سفارش نهایتا تا چند روز آینده  کالای خود را دریافت کنید.

 به همراه این عینک آفتابی زیبا ما یک کیف مخصوص و یک دستمال مخصوص جهت پاک کردن شیشه های آن برایتان ارسال می کنیم.در شیشه های این عینک از استاندارد uv400 به کار گرفته شده و با خیال راحت می توانید از آن استفاده نمایید.مهمترین خصوصیت این عینک خلبانی این است که به هیچ وجه رنگ محیط را به صورت مصنوعی و غیر طبیعی تغییر نمی دهد و کاملا طبق استاندارد های بین الملی این کار را انجام می دهد.

 

کلمات کلیدی:

عینک آفتابی خلبانی , خرید عینک خلبانی , خرید اینترنتی عینک خلبانی , خرید عینک آفتابی

==========================================================

عینک آفتابی ریبن

 

عینک آفتابی ریبن - اگر به دنبال خرید عینک آفتابی  شیک و با کیفیتی می باشید ما پیشنهاد می کنیم حتما قبل از خرید عینک مورد نظرتان از محصولات موجود در فروشگاه البرز خرید هم دیدن به عمل اورید.در نظر داشته باشید که یک عینک افتابی خوب علاوه بر ظاهر شیک و کاربر پسند ان باید دارای استاندارد های لازم جهانی  باشد تا بتواند به صورت کامل از چشمان شما در مقابل نور افتاب و اشعه های مضر ان محافظت نماید.

ما در فروشگاه البرز خرید یکی از بهترین محصولات کمپانی ری بن را برای شما در نظر گرفته ایم.از این پس شما با داشتن این عینک افنابی می توانید چشما خود را در مقابل گرد و غبار و همه اشعه های مضر محافظت نمایید.همین الان می توانید برای خرید پستی عینک آفتابی خود اقدام نموده و با فشردن دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

از این محصول می توانید به عنوان یک هدیه بسیار شیک و به یاد ماندنی نیز برای عزیزانتان نیز استفاده نمایید.هم قیمت مناسب و هم کیفیت بالای این محصول می تواند انرا به عنوان یک هدیه خوب برای هر کسی در نظر گرفت.

شیشه های موجود در عینک افتابی فوق دارای استاندارد uv400  بوده واز این نظر می توانید با خیال راحت از ان استفاده نمایید. مطالعات نشان داده است که اشعه ماورای بنفش می تواند شانس ابتلا به بیماری های خطرناک چشمی نظیر آب مروارید، تحلیل رفتگی و آسیب به شبکیه و حتی آفتاب سوختگی را افزایش دهد. امروزه عینکهای آفتابی بویژه در میان جوانان رواج زیادی یافته است اما متاسفانه در اغلب موارد از این عینک ها به عنوان وسیله تزئینی استفاده می شود و به همین خاطر در انتخاب نوع آن دقت کافی نمی شود .



کلمات کلیدی:

عینک آفتابی ریبن ,خرید عینک آفتابی ری بن , خرید پستی عینک افتابی ریبن

=====================================================

عینک آفتابی nike 

 

عینک آفتابی nike   -در میان انبوه محصولات عینک های افتابی که در بازار موجود است امروز تصمیم گرفته ایم تا یکی از شیک ترین و زیبا ترین عینک های آفتابی جهان را به شما معرفی نماییم.همانطور که در تصویر مشاهده می کنید اصلا نیاز به هیچ گونه تعریف و تمجیدی ندارد .این عینک دودی با طراحی فوق العاده ان توانسته تا سلایق مختلفی را به خود جلب نماید و به یکی از پر فروش ترین محصولات نایک تبدیل شود.

همچنین در میان محصولات برگزیده سال 2012 نیز توانسته  جای گیرد و همین موارد باعث توجه بیشتر علاقه مندان به عینک های دودی شده است.شما با خرید عینک آفتابی فوق قطعا تچهره ای جدید و بسیار شیک را از خود خواهید دید چرا که در طراحی این محصول سعی شده است به نحوی عمل شود تا به تمامی صورت ها ست شود.

 

 

اگر در انتخاب و خرید عینک سخت سلیقه هستید و همیشه مشکل ست نشدن انرا بروی صورت خود دارید حتما پیشنهاد می کنیم تا برای یک بار هم که شده از عینک آفتابی فوق استفاده نموده و تقاوت را احساس نمایید.

این عینک به صورت کاملا اصلی و با یووی 400 و با استاندارد کامل جهانی عرضه میشود.به همراه این عینک شیک کیف و دستمال مخصوص آن نیز برایتان ارسال خواهد شد.

شما همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

کلمات کلیدی:

عینک دودی , خرید اینترنتی عینک آفتابی , خرید عینک آفتابی , عینک آفتابی نایک , خرید پستی

=========================================================

خرید عینک آفتابی آدیداس

 

خرید عینک آفتابی آدیداس - اگر به فکر خرید عینک آفتابی شیک و متفاوتی هستید و دوست دارید تا در میان دوستان خود چهره ای جذاب و شیک داشته باشید ما به شما عینک آفتابی آدیداس را پیشنهاد می کنیم.این عینک زیبا فوق العاده بوده و از بدو ورود خود به بازار توانسته سلایق مختلفی را به خود جلب نماید.طراحی دقیق و منحصر به فرد ان باعث شده است تا در مقابل محصولات مشابه یک سر و گردن بالاتر باشد.

عینک دودی آدیداس به خاطر اینکه تقریبا به هر صورتی براحتی فیکس شده و چهره طرف مقابل را جذاب می کند یکی از بهترین محصولات برای هدیه دادن به شمار می رود.این عینک به صورت کاملا اصلی و با یووی 400 و با استاندارد کامل جهانی عرضه میشود.اين مارك يكي از معروفترين هاي بازار عينك هاي آفتابي در دنيا است و بسيار پر طرفدار است. عينكي كه در عكس مشاهده ميكنيد يكي از جديد ترين مدل هاي عرضه شده كمپاني adidasاست.


 شما همین الان می توانید در فروشگاه البرز خرید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

اگر بخواهیم به چند ویژگی برتر این عینک دودی بپردازیم می توانیم موارد زیر را شاره کنیم:

این محصول هنگام استفاده هیچ گونه تغییر مصنوعی بروی محیط اطراف و نور های ان ایجاد نمی کند.

در مقابل ورود اشعه های مضر آفتاب کاملا مقاوم بوده و با خیال راحتی می توانید از این عینک آفتابی استفاده نمایید.

دارای  uv 400  به صورت استاندارد می باشد.


 

کلمات کلیدی:

خرید اینترنتی عینک , خرید عینک

عینک آفتابی , خرید عینک آفتابی , عینک دودی , خرید عینک دودی

 

=======================================================

خرید عینک آفتابی پلیس

 

خرید عینک آفتابی پلیس  - اگر به دنبال خرید عینک آفتابی با کیفیت بالایی هستید و دوست دارید تا در میان دوستانتان متفاوت تر از بقیه باشید ما به شما عینک آفتابی پلیس را پیشنهاد می کنیم.کمپانی پلیس بی شک یکی از معتبر ترین کمپانی تولید کننده عینک های آفتابی در سطح جهان می باشد.و همانطور که می دانید یکی از زیباترین و منحصر به فردترین کار ها همیشه از این کمپانی بوده است.ما امروز در فروشگاه البرز خرید برای شما علاقه مندان به خرید عینک یکی از محصولات این کمپانی را قرار داده ایم.

 

عینک پلیس مدل e450 بی شک در میان سایر محصولاتی که تا به حال از این کمپانی دیده ایم یکی از زیباترین و منحصر به فردترین کارهای آن می باشد.شما با خرید عینک افتابی فوق دیگر نگران  نور و اشعه های مضر آفتاب نباشید چرا که محصول فوق دارای استاندارد های لازم در این زمینه بوده و از ورود اشعه های مضر به داخل عینک جلوگیری می کند. همچنیبن این عینک دارای استاندارد uv400 بوده و از این نظر نیز کامل می باشد.

ما در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیزان علاقه مند امکان خرید پستی محصول فوق را فراهم کرده ایم .همین الان براحتی می توانید محصول خود را سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

این محصول را می توانید با بالاترین کیفیت ممکن همین الان از فروشگاه البرز خرید اقدام به تهیه نموده و بعد از انکه آنرا دریافت کردید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.ما سعی کرده ایم تا از میان محصولات مشابه بازار یکی از با کیفیت ترین انها را برای شما انتخاب و ارسال کنیم.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 153